Monday, December 26, 2016

Filled Under:

[VIDEO] AKHIRNYA!!! PENGAKUAN SEBENAR DATO' Dr. BOY IMAN BERKAITAN ANUGERAH PHD YANG DIMILIKINYA!!!


Baru-baru ini pelakon Boy Iman telah mengumumkan bahawa beliau telah menamatkan pengajian PhD yang membawa gelaran Dr.

Berita itu mula menarik perhatian ramai apabila Dato Boy Iman memuat naik foto ketika majlis konvokesyen beliau. Netizen laman sosial mempersoalkan penganugerahan yang dicapainya kerana institusi yang menganugerahkan PhD nya itu tidak diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia.



Wartawan Media Hiburan cuba mendapatkan penjelasan yang sebenar berkaitan perkara tersebut dan ini pengakuaanya.

Memang betul saya mendapat gelaran doktor itu.. 4 tahun saya belajar bagi menamatkan pengajian itu.. pengajian ini dibuat secara part time.. So, pada sesiapa yang tidak percaya dan tidak puas hati, boleh berjumpa dengan saya untuk melihat sijil itu atau boleh check dalam sistem ataupun tanya sendiri pada pihak Universiti itu.. Boleh check juga tesis-tesis yang saya buat sebagus mana tapi ia dah boleh buatkan saya lulus ..


Tahniah admin ucapkan kepada Dato Dr Boy Iman. Kegagalan yang pernah dilaluinya bukanlah penamat kehidupan anda, kekal cekal dan jangan berputus asa untuk terus berjaya ke peringkat tertinggi..




0 comments:

Post a Comment